HTML

Tarkabors

Néha kicsit csípős, de legalább sokszínű.

Friss topikok

  • kockaspingvin: Közkinccsé teszek egy szupertitkos tippet, amit még akkor talált ki anyukám, amikor nekem kellett ... (2007.09.30. 14:06) Születésnap ovisoknak és nekem

Pénzkeresés fotózással blog

Születésnap ovisoknak és nekem

2007.09.17. 14:18 Tarkabors

Na, ennyit a házi tömegrendezvényekről, karácsonyig már nem akarok hallani többről. Most tartottuk ugyanis Lencsi szülibulijait (hármat, mert ugye kell egy az ovisoknak, egy a családnak, meg egy Vidámparkos is). De jók voltak egyébként, Lencsi imádta az összeset. Meghívót is készítettünk, és kapott ezer királykisasszonyos meg Barbie-s vackot, ráadásul a bulin tánc címén még őrjöngeni is lehetett. Az apja hozott harminc guriga szerpentint (látszik, hogy nem ő takarít), azt eleinte csak a csillárra hajigálták, aztán egymás fejére, aztán meg öt millis darabokra cincálták, és azzal szórták meg a lakást, és amikor már kezelhetetlennek ítéltem meg a szeméthalmot, akkor jöttem én meg a poszívó. Még most is találok cafatokat, de így biztos emlékezetes marad a buli. (Nekem.)

1 komment

Címkék: énblog blog én szülinap gyerek anya buli

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkabors.blog.hu/api/trackback/id/tr77167766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kockaspingvin 2007.09.30. 14:06:29

Közkinccsé teszek egy szupertitkos tippet, amit még akkor talált ki anyukám, amikor nekem kellett 3 szülinapot tartani. Szerpentin és konfetti tiltólistán, a WC papír a király...idősebbeknél ideális egy "múmia versenyt" rendezni (aki a leggyorsabban betekeri a párját WC papírba, az nyer) és amikor ennek vége, persze mindenki letépi magáról. Aztán lehet azt cincálni, dobálni, satöbbi. Imádtuk. És könnyen feltakarítható...
süti beállítások módosítása